31 jan

Ja, dagen började väl lite sisådär. Min far var inte glad på mig.
Men han borde ju själv förstå att man inte kan sätta upp för stora
krav på sina barn. Om man gör det bryts dom ju.

Igår firade mina tjejer mig :) Dom tog med mig till gränges
för att bubbla och basta, det var mycket trevligt! Tack så
himla mycket för det. Ni är bäst.
Efter det åkte vi in till stan och köpte pizza, fixade oss och
kollade på när Kribba, Jesper och Marcus hade spelning.
Sen gick alla hem till issa, och ja det var kul så länge det
varade. Det är som man säger, " det blir aldrig som man
tänkt sig". 

Nu sitter jag här i kära Falun stad med Tessan i rummet
bredvid :) Vi är inte normala om man säger så

puss på det

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0