28 jan

Gårdagen var bra :) På elevens val tittade vi på filmen vi spelat in och
försökte komma på hur vi skulle klippa ihop den. Efteråt blev vi ganska
knäppa som vanligt och jag och agnes kom på världens snyggaste
dans till någon astrid lindgren låt :D hahha,
Efter skolan åkte jag och Mandis hem till mig och satte oss vid datorn,
vi hann dessvärre inte leka så länge för hon skulle hem.

Idag har vi sovmorgon till 09:50, det var najs även om jag var där en och
en halv timme tidigare. Fick liksom skjuts till skolan då. After school var det
dansdansdans :D lycka för det! Vi hade först uppvärmning, sen delade vi in
oss i två grupper och hittade på egna koregrafier. Jag manda karro och sara
gjorde det tillsammans och jag måste bara säga att det blev jävligt snyggt ;)
Och ett jubel till den andra grupper som även dom gjorde ett bra jobb !

Grattis till karolin som fyller 15 idag ! :)






Sakna Egypten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0