26 jan

Dagen har varit finemang. Har bara sett en kompis som man helst inte
vill se sina kompisar. Man vill ju att dom ska vara glada. Men så var det
inte idag, du ska bara veta att jag finns här för dig vännen :) <3

Annars så har det varit världens mest hemska lektioner.

- Idrott ( styrka/konditionsträning )
- So
- Lunch
- Engelska
- Träslöjd

So är inte så farligt eftersom vi har en sån bra lärare :)

Efter skolan gick vi till konfirmationen, haha vi skulle måla hur vi trodde
att Gud såg ut :D Min var en kvinnlig hippie! Riktigt stiligt må jag säga ;)

Nu sitter jag och min Panda och fjantar oss i cam :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

men shit va ful och den där "pandan" va ;o ;)

2009-01-26 @ 20:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0