two days

Onsdag:
Vi tog en lång promanad med Brasilianarna runt hela staden och kollade på byggnader och liknande. Det var riktigt kallt ute, så hela vägen hem lekte vi tafatt. Det var jätteroligt, speciellt när Marcos jagade Tess runt i en park, höll på att skratta ihjäl mig. Vi var även på en fiolkonsert som var ganska tråkig, men det dög. Och efter det åt vi på en mysig restuarang och hade det jättetrevligt.

Torsdag:
Vaknade och åkte till ett zoo. Massa mysiga fina djur som ni får se sen på kort. Efter det åkte vi hem och gjorde oss iordning inför operan. Och det kan jag säga var grymt fint i dom salarna och alla kläder dom hade på sig. En upplevelse kan man säga. Efter det blev vi panikhungrigá, så vi käkade på McDonalds idag. Riktigt gott må jag säga.
Nu sitter vi i lägenheten och umgås, ska snart sova.

/a


Kommentarer
Postat av: amanda

Sv; haha ja vi skulle ju ha vunnit om du var med, för du skulle ju säkert varit med på fotbollen;) Haha jag tycker det är lite konstigt att vi jämt vinner på tipspromenaderna, jag menar, vi är ju inte direkt så smarta..?

2009-12-20 @ 09:40:19
URL: http://aamandashala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0