tjejhelg

Helgen började bra med en filmkväll med alla mina bästa. Vi gosade ner oss i vardagsrummet och kollade på "baksmällan". Den var grymt bra, och jag ska nog själv göra en sån resa någon gång! Vid klockan tolv gick dom flesta hem, förutom Shala och Lundström som sov kvar hos mig och vi kollade även på "män som hatar kvinnor". Mycket bra, mycket bra!

Dagen efter ville dom se filmen igen, så det blev andra gången på mindre än ett dygn jag såg "män som hatar kvinnor". Sen kom Agnes och Moa och hälsade på och som ville så gärna se den dom med, så det blev tredje gången i mitt liv och på mindre än ett dygn jag såg filmen. Snacka om att jag är trött på den nu.

Sen åkte jag hem till Hjelte och sov där. Vi tittade på "what happens in vegas". Asbra verkligen.
Vi hade det jätte mysigt både igår och idag.
Idag klädde hon ut mig till 80 tals brutta, haha har aldrig varit så snygg tror jag. Duktig Issa.

När jag kom hem idag tog jag en promenix med Lundström och Agnes. Eller Agnes var inte med på den långa rundan, eftersom hon är en lat människa. Hon kom sen när vi satt på bänken.

Nu ska jag sova .


jag saknar dig :(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0