26 april

Skolan är just nu bara stress stress stress. Jag är så himla stressad så att jag inte ens
orkar lägga ner nå energi på skolan. Så i slutbetyg blir det väl bara ig:n för mig :)

Jag kom precis hem från stockholm, har varit och hälsat på Mommi ( gammelmormor)
och Mofi ( gammelmorfar ). Mamma och Sofia var också med, och Andreas en stund på
fredagen. Mofi bor på något hem för gamla så vi var bara hos honom en stund på
lördagen. Det var jättekul att äntligen träffa dom igen, det var så himla längesen.
Det var väldigt känsligt att lämna Mofi där, för han grät när vi skulle gå och det fick mig
att gråta. Jag hoppas att vi hinner träffas igen, och jag ska försöka ta mig dit.

Idag har jag och Dominique varit tillsammans en månad, och det är ju underbart :)
<3

      

Jag, mamma, Fia, Momi & Andreas:)           Jag, Mofi & Mommi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0