12 april

Min påsk har börjat bra! Slutade skolan i torsdag, påskmix för hela slanten. Haha, det gick jätte bra. Först hade vi en uppvisning för mellanstadiet och sjuor, sen för åttor och nior. Vi dansade ett medley med tre låtar och två klädbyten. Underbart kul. Den kvällen spenderades med Issa och Jossan, vi åt pizza och gick sedan hem till Issa. På fredagen var jag först hos min låtsas mormor och åt påskmiddag. Det var även massa andra släktingar där. Efter middagen åkte jag till mamma, där mamma, Tess, Fia, Juri och Tomas väntade :) Syster Fia har köpt en hund och den är fan det sötaste jag har sett. Igår, alltså lördag kom även min bror till Falun och vi började dagen med att tvätta håret med ägg ( mammas idé), sen åt vi påskmiddag och myste massor. På kvällen drog jag och Tess till Cissies place. Kalas kul kväll! Den glömmer vi inte i första taget :)

Nu sitter jag och väntar på att Dominique ska komma till Falun.
pusspuss

     
Ägg i håret;)                                                           äggmålning


     
påskkärringar                                                         sötaste vovven :)

     
hon ska till blåkulla och råknulla                      våra söta ägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0