1 april

APRILAPRIL! Inge lureri idag inte, har inte kommit på nå bra, och har inte blivit lurad själv heller. Skönt det :) Hade bara lite krig i kapphallen med agnes och marcus idag. Vi smetade svart färg på fingrarna och smetade i varandras ansikten, moget jag vet. Jag skrek och sprang ut på skolgården med agnes efter mig och där ute försökte vi smeta ännu mer. Folk satt ute och solade och tyckte väl att vi var konstiga, men jag ska berätta en sak för er. Det är vi också :)
Dans idag också, helt wonderful! Vi hade påskäggsknytis, sen dansade vi, hade styrka, stretching och avslappning.
Just nu sitter jag och försöker plugga spanska. Jag förstår inte att allting i skolan kommer samtidigt. Oftast har vi ingenting att göra, sen helt plötsligt kommer alla prov samtidigt. Nästa vecka har vi spanska prov, no prov, engelska inlämning och so förhör om jag inte minns helt fel ? Hemskt, är det enda jag kan säga!
Nu ska jag fortsätta med min spanska,

hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0